31 500 ₴
Це полегшена версія мотора Т5.8 в якій використовується дейдвуд від двигуна F5. У моторі немає можливості під'єднання зовнішнього бака, додаткове встановлення конектора 35 USD. Але сам двигун аналогічний двигуну Т5.8. Човен Parsun з псевдокилем забезпечує вихід на глиссер одного пасажира та досягнення швидкості глісування до 25 к/год. Також вихід відпрацьованих газів не відбувається, як на моторі Т5.8 через гвинт.
Гарантія 3 роки, за умови дотримання режимів обкачування та сервісного обслуговування. Рекомендований бензин — 92.
Лодковий мотор Parsun TC5,8BMS — одноциліндровий, бензиновий, двотактний човновий мотор. Parsun TC5,8BMS — одна з найпопулярніших і універсальних моделей у класі легких підвісних човнових моторів. Відмінність від моделі Parsun T5,8BMS полягає в утраті конектора для під'єднання зовнішнього паливного бака, відведення вихлопних газів відбувається над гвинтом, а не через гвинт, використовується система запалювання від молодшої моделі Parsun TC3,6BMS. За ваги 19 кг. Парсун TC5,8BMS має привабливу тягу, систему випуску відпрацьованих газів через гвинт і здатний виводити на глісування невеликі надувні та жорстко-корпусні човни. Модель прекрасно підійде для риболовлі, полювання та водних прогулянок на великих акваторіях і водоймах будь-якого типу. Лодковий мотор Parsun TC5,8BMS має весь необхідний функціонал, що гарантує безпеку та комфорт на воді. Конструкція човнового мотора добре продумана та забезпечує легкий доступ до основних вузлів. Модель має компактні габарити та малу вагу, що дає змогу зберігати та перевозити човновий мотор Парсун TC5,8BMS де завгодно та в будь-якому положенні. Наявність вбудованого бака місткістю 2,7 л дає змогу заощадити вільний простір у човні, а мала витрата палива не вимагатиме частого дозаправляння. Parsun T5,8BMS завоював високу популярність серед рибалок і мисливців багатьох країн світу як доступний, надійний, економний і невибагливий човновий мотор.
Комплектується металевим гвинтом.
Технічні характеристики T5.8 BMS
Загальна ширина, мм | 343 |
Загальна висота, мм | 1014 |
Висота транця, мм | 381 |
Вага, кг | 19 |
Макс. робоча частота, об/min | 4500-5500 |
Макс. потужність, кВт (л.с.) | 4.3(5.8) |
Оберти на холостому ходу, r/min | 1000-1100 |
Тип двигуна | 2-тактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Робочий об'єм, куб. см | 102 |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 55x43 |
Система запалювання | CDI |
Кермова система | Румпель |
Система пуску | ручний привод |
Передачі | F - N - R |
Передавальний коефіцієнт | 2.08(27/13) |
Зміна кута диферента | ручне настроювання |
Місткість паливного бака, л | вбудований 2.7 |
Тип палива | Бензин 92/95 |
Співвідношення палива та оливи | 50:1 |
Розмір гвинта, дюйм | 3 – 7.8`х 8` |
Основні | |
---|---|
Виробник | Parsun |
Країна виробник | Китай |
Вага | 19 кг |
Висота транца | 381 мм |
Гарантійний термін | 36 міс |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна кількість обертів | 5500 об/хв |
Потужність | 5.8 к. с. |
Оберти на холостому ходу, об/хв | 1350 об/хв |
Об'єм двигуна | 102 куб. см |
Об'єм паливного бака | 2.7 л |
Передаточне ставлення | 2.08 |
Положення передач | Вперед, Нейтраль, Назад |
Система запалювання | CDI |
Система запуску | Ручний запуск |
Система управління | Румпельна |
Тактность двигуна | Двотактний |
Тип двигуна | Бензиновий |
Тип паливного бака | Внутрішній |